сряда, 11 юли 2012 г.

Спечелен сет за Далия!

Лятото е в разгара си, а горещините тази година са доста. Времето за плаж и разходки е все повече, а седенето в кухнята и пред компютъра все по-малко. Това е основната причина поради , която доста време не съм пускала нова публикация. Не мога обаче да пропусна трите торти, които направих в началото на месеца, в три поредни дни и бяха предназначени за празниците на три прекрасни деца. Та ето затова ще ви залея с цели три публикации.

Далия и Арлет са родени на 4-ти юли и стават на 9 години, а малката Лора на 6-ти юли и празнува първата си годинка!


Първата торта - Тортата на Далия 
Милена е много близка моя приятелка, която редовно си поръчва торти за семейните им поводи. В началото, преди малко повече от две години, като започнах да правя торти, една от първите беше за имения ден на нейната дъщеря - Далия, която празнува на Цветница- Торта Династия :)

Дсега обаче Далия ставаше на 9г и трябваше да измисля нещо по-специално. Тя тренира тенис от две години , така че още преди време, когато видях подобна торта, много ми се прииска да направя точно такава за нея. Слава богу Милена прие идеята веднага, а на мен ми оставаше само да я осъществя.
Казано честно доста се притеснявах дали ще се справя, защото за първи път щях да правя истинска човешка фигура, при това изправена и в действие. Искаше ми се да прилича поне малко на рожденичката и затова я направих с къдрави коси, като нея. Не знам доколко съм успяла, но когато Милена дойде да я вземе каза, че е чудесна и че това е нейната Дали! По-голямо признание от това няма. :)

Самата торта вътре е с любимите ми шоколадови блатове ІІ-ри вариант  и мус от бял шоколад, на който прибавих млечно шоколадови калети.
 А ето го и щастливото семейство

Надявам се, че скоро ще имам и разрез от тортата :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...